سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

دشنام یا دعای تو در حق من یکی است ای آفتاب هر چه کنی ذره پروری است ساحل جواب سرزنش موج را نداد گاهی فقط سکوت سزای سبکسری است
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 173413



سبکسری های قلم...
شاید اندکی تامل....
سه شنبه 90 مرداد 25 :: 2:29 عصر ::  نویسنده : الهه       

سلام

دقیقا یک سال گذشت!!!!!(ای بابا بچه چرا خالی میبندی خب؟؟؟؟!هنوز سه روز مونده تا بشه یک سال)........ولی به خاطر اون سه روز معامله رو به هم نزنید لطفا همون که خودم گفتم یک سال گذشت

یک سال از اون وقتی که یه دوست خوب پیدا کردم.....از اون روزی که با یکی آشنا شدم که گاهی تنهایی هام رو پر کرد،گاهی دلتنگی هام رو!

گاهی حوصلم ازش سر میرفت و دلم میخواست مثل یه کاغذ مچاله کنم و بندازمش دور!

گاهی اون قدر دوسش داشتم که همه درد و دل هام رو باهاش میکردم!!!!!

تو این یه سال این دوست خوبم باعث شد که یه عالمه دوست خوب دیگه پیدا کنم!بعضی هاشون مجازی و چند تایی هم حقیقی!!!!!!!

ولی به هر حال هرچی بود با همه خوبی ها و بدی هاش گذشت ....... یک سال که بعضی وقتا پر بار بود و بعضی وقتا ......!!!!

بعضی وقتا مطالبش اون قدر خوب بود که بقیه ازم میخواستن زودتر به روزش کنم و بعضی وقتا اون قدر بد بود که ازم میخواستن در وبلاگم رو گل بگیرم!!!!

تو این یه سال با همه خوبی ها و بدی هاش ساختم....گاهی هم یه مشکلاتی داشت که خب جلوشون ایستادم تا بتونم وبلاگم رو نگه دارم!!!!

چند وقته پیش دوباره یه خونه تکونی اساسی روش انجام دادم!!!!!یه عالمه تغییر که خیلی ها ازشون راضی بودن و عده ای هم ناراضی!

 

 

اول از همه تولد یک سالگی وبلاگم رو به خودم بعد هم به همه دوستام که تو این یه سال من رو هیچ وقت تنها نذاشتن و با نظراتشون باعث دلگرمیم شدن تبریک میگم!!!

خواهرهای خوبم:سمانه جون(دختر دایی عزیزم)-سنا-ریحانه-تسنیم-خانوم مارپل(آتنا جون)-سوگل(!)-پریماه-و........(ببخشید دیگه اگه حضور ذهن نداشتم!)

برادر های خوبم:پسر پاییزی-محمد مهاجری -

علی روحی-چند من-پسر شرقی-مصطفی دهقان و......(ببخشید دیگه اگه حضور ذهن نداشتم!)

ممنون از این که در طول این یک سال با نظراتون باعث دلگرمیم شدین.......!Flower

 

میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) رو به همه دوستان خوبم تبریک میگم..........

شبهای قدر هم نزدیکه.....امیدوارم که بتونیم قدر این شبها رو بدونیم!!!!!!

 

یکم بار که عاشق شد، قلبش کبوتر بود و تن اش از گل سرخ. اما عشق، آن صیاد است که کبوتران را پر می دهد. و آن باغبان است که گل های سرخ را پرپر می کند. پس کبوترش را پراند و گل سرخ اش را پرپر کرد.

دوم بار که عاشق شد، قلبش آهو بود و تن اش از ترمه و ترنم. اما عشق، آن پلنگ است که ناز آهوان و مشک آهوان نرمش نمی کند، پس آهویش را درید و تن اش را به توفان خود تکه تکه کرد؛ که عشق توفان است و نه ترمه می ماند و نه ترنم.

سوم بار که عاشق شد، قلبش عقاب بود و تن اش از تنه سرو. اما عشق، آن آسمان است که عقابان را می بلعد و آن مرگ است که تن هر سروی را تابوت می کند.
پس عقابش در آسمان گم شد و تن اش تابوتی روان بر رود عشق.

و چهارم بار و پنجم بار و ششم بار و هزار بار.
هزار و یکم بار که عاشق شد، قلبش اسبی بود از پولاد و آتش و خون و تن اش از سنگ و غیرت و استخوان.
و عشق آمد در هیئت سواری با سپری و سلاحی بر قلبش نشست و عنانش را کشید، آنچنانکه قلبش از جا کنده شد.
سوار گفت: از این پس زندگی، میدان است و حریف، خداوند. پس قلبت را بیاموز که:
 عشق کار نازکان نرم نیست / عشق کار پهلوان است، ای پسر*

آنگاه تازیانه ای بر سمند قلبش زد و تاخت. و آن روز، روز نخست عاشقی بود
(عرفان نظر آهاری-هزار و یک بار عشق)

 




موضوع مطلب :


شنبه 90 مرداد 8 :: 5:50 عصر ::  نویسنده : الهه       

تا حالا چند تا خبر شنیدی مبنی بر این که فلانی داشت از خیابون رد میشد ماشین زد بهش فوت کرد؟؟؟

تا حالا چندتا خبر شنیدی مبنی بر این که دو تا خانواده با هم رفتن سفر اما بین راه تصادف کردن و به دیار باقی شتافتند؟

تا حالا از جلوی چند تا ماشین رد شدی که ماشینا له و لورده شدن و کنارشون یه جنازه خوابیده که روش یه ملافه سفید انداختن؟؟؟

تا حالا چند ساعت تو ترافیک های سنگین موندی به خاطر تصادف چند تا ماشین؟

تا حالا از روی چند تا شیشه شکسته ماشین رد شدی و افسوس خوردی به حال راننده؟؟؟؟

تا حالا.........اون قدر تا حالا دیگه هست که اگه بخوام همش رو بنویسم تا فردا طول میکشه و شما هم باید یه روز کامل رو اختصاص بدین بهش تا بتونین همش رو بخونین برای همین هم کفایت میکنم به همین مواردی که نوشتم اینجا.....!اما فکر میکنم اون قدر همین چند تا متاثر کننده باشه که حواسمون رو جمع کنیم و ببینیم اطرافمون چی داره میگذره!

از وضعیت راه ها و رانندگی مردم شهر شما خبر ندارم....اما رانندگی تو شهر مشهد....! اصلا تعریفی نداره!!!!.......گاهی وقتی از خیابون میخوای رد شی باید صدتا آیه الکرسی و قل هوالله بخونی و به خودت فوت کنی تا بتونی از خیابون رد شی.....

چند روز پیش تو ماشین نشسته بودم و داشتم به اطرافم نگاه میکردم....یه ذره که  دقیق تر شدم دیدم گویا اصلا چیزی به اسم خطوط روی زمین وجود نداره که رانندگان بخوان بینش حرکت کنن!هر ماشینی جایی که دلش میخواست و به هر طرف که دوست داشت می پیچید بدون این که توجه کنه که اطرافش چه خبره یا حتی به خودش زحمت بده و دست مبارک رو یه ذره بچرخونه تا راهنما بزنه!!!!

من که این صحنه ها رو نگاه میکردم واقعا ترسیدم...چه جوری قراره تو این خیابون شلوغ رانندگی کنم بعد از این که گواهینامم رو گرفتم.....!

چند وقته پیش داشتم یه مطلبی رو از یه نشریه میخوندم راجع به دو تا توریست بود که به مشهد اومده بودن وقتی خبرنگار راهنمای این دو تا توریست رو دیده بود کنار همین راهنما نوشته بود لطفا مواظب رانندگی ی ایرانی ها باشید.....!

این یعنی چی؟؟؟چرا باید جوری رفتار کنیم که همه از رانندگی ما وحشت کنن بعد هم هر روز خبر فوت چند نفر رو از تو تلویزیون بشنویم به خاطر عدم رعایت قوانین؟؟؟

چرا هر روز دارن مبالغ جریمه ها رو سنگین میکنن؟؟؟در عجبم که چرا از رو نمیریم ما!

میگن یه فرد ایرانی با ماشین خودش به یکی از کشورهای اروپایی میره ...وقتی میخواسته بپیچه به یه خیابون فرعی اشتباها رد میشه....یه ذره که میره جلو یادش میاد که باید می پیچیده سرعتش رو کم میکنه و از همون جا دنده عقب میگیره اما ناغافل یه ماشین میاد و از پشت بهش میزنه......وقتی افسر میاد به فرد ایرانی میگه ببخشید آقا این ماشینی که با شما تصادف کرده رانندش به قدری مست بوده که میگه شما داشتین توی خیابون دنده عقب میگرفتین!!!!

این یعنی این که بعضی از مردم کشورها حتی به مخیلشون هم نمیگنجه که بخوان دنده عقب بگیرن اون وقت ما......!

یه ذره بیشتر حواسمون رو جمع کنیم حداقل وقتی داریم رانندگی میکنیم تلفن های همراهمون رو خاموش کنیم که اگه یکی زنگ زد در معذوریت قرار نگیریم واسه جواب دادن بهش یا حداقل ماشین مبارک رو یه جا پارک کنیم بعد جواب اون بنده خدای پشت خط رو بدیم....اون هم راضی نیست به مرگ ما....!(مگه این که دشمن خونیتون باشه:)))

امیدوارم تونسته باشم منظورم رو رسونده باشم.......فقط..................اندکی تامل

 

پ.ن1:سلام

پ.ن2:ماه مهمونی خدا داره شروع میشه امیدوارم که بتونیم تو این ماه عزیز مهمون های خوبی برای صاحب خونمون باشیم......فرارسیدن ماه رمضان ماه مهمونی خدا رو تبریک میگم.....

پ.ن3:خیلی دلم گرفته از خیلیا.....!

پ.ن4:در پناه حق

 




موضوع مطلب :